
O KONKURSIE
Związek Polskiego Leasingu organizuje konkurs na najlepszy esej dotyczący leasingu, we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego. Konkurs ma na celu zachęcenie studentów do zgłębiania tematu leasingu i jego roli w finansowaniu przedsiębiorstw.
CEL
Celem konkursu jest pogłębienie wiedzy o leasingu wśród studentów Akademi Leona Koźmińskiego oraz zachęcenie ich do badania możliwości jego zastosowań w różnych branżach. Konkurs promuje leasing z perspektywy naukowej, wspierając nowatorskie podejście do tematu.
TEMAT KONKURSOWY
Współczesne wyzwania leasingu w Polsce:
Sztuczna inteligencja (AI) i Big Data w leasingu. Analiza ryzyka i scoring kredytowy, personalizacja ofert, predykcja trendów rynkowych, optymalizacja procesów.
Konkurencja i rozwój nowych modeli leasingowych, np. leasing subskrypcyjny.
Cyfryzacja i automatyzacja usług leasingowych. Wykorzystanie nowych technologii w procesach leasingowych.
Rola leasingu w finansowaniu ekologicznych inwestycji, np. pojazdów elektrycznych czy energooszczędnego sprzętu. Preferencyjne warunki leasingu dla przedsiębiorstw spełniających normy ESG.
Przyszłość leasingu w kontekście transformacji energetycznej i gospodarki o obiegu zamkniętym.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?
Konkurs jest skierowany do wszystkich studentów Akademii Leona Koźmińskiego, którzy są aktualnie wpisani na listę studentów uczelni.
NAGRODY
Laureaci konkursu zostaną nagrodzeni 3-miesięcznym, płatnym stażem w jednej z firm leasingowych: mLeasing, ING Lease oraz DLL, które są firmami członkowskimi Związku Polskiego Leasingu.
To doskonała okazja, by zdobyć cenne doświadczenie zawodowe, poznać branżę leasingową od środka oraz rozwinąć swoje umiejętności w praktyce.
INSTYTUCJE PARTNERSKIE KONKURSU


