Konferencja e-Leasing Day jest wydarzeniem organizowanym przez branżę leasingową i dla branży. To unikatowe wydarzenie koordynują i wspierają eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji i Grupy ds. PR, działających przy Związku Polskiego Leasingu. U źródeł powstania tego projektu leżała potrzeba wypracowania pomysłów, które mogą być istotne dla sektora w ciągu następnych kilku lat. Dlatego tematami przewodnimi pięciu dotychczasowych edycji konferencji były: przyszłość branży leasingowej w cyfryzującym się otoczeniu gospodarczym, idea współpracy na konkurencyjnym obszarze, zarządzanie projektami, cyfryzacja procesu leasingowego, także oczekiwania klientów branży leasingowej wobec digitalizacji, działania firm leasingowych odpowiadające na te potrzeby, a także szanse i bariery cyfrowej transformacji, automatyzacji i optymalizacji procesów back office.
e-Leasing Day-logo

Program konferencji

9.30-10.00 Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa
10.00-10.05 Powitanie uczestników stacjonarnych i online, oficjalne otwarcie konferencji

I część

Customer Experience czy już Total Experience? - efektywne procesy obsługi klienta leasingowego

10.05-10.10 Klub Komediowy
30 lat leasingu z przymrużeniem oka

10.10-10.25 Prezentacja
Usłysz klienta. Co czują nasi klienci? - wyniki ankiety oczekiwań klientów leasingu
Magdalena Reimann (Dyrektorka Biura Rozwoju Obsługi Cyfrowej w Santander Leasing SA)
Anna Wiśniewska (Dyrektorka Departamentu Produktów i Procesów oraz Rozwoju Kanałów Cyfrowych PKO Leasing)

10.25-10.50 Prezentacja
Total Experience jak u Tarantino? Zaprojektuj podróż klienta i pracownika z Happy Endem!
Dr Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek (Total Experience Ekspert, Strateg, Projektant Usług, Researcher, ReView Lab)
Paulina Pawlarczyk (Total Experience Ekspert, Strateg, Projektant Usług, Researcher, ReView Lab)

10.50-11.00 Prezentacja
Ciemniejsza strona CX'a czyli jak uniknąć złych doświadczeń dbając o te dobre
Piotr Wojciechowski (CEO & Senior Konsultant, Fuzers)

11.00-11.15 Prezentacja
Z mapą w ręku: nawigacja i projektowanie doświadczeń klienta leasingowego
Paweł Stach (Product Owner, Ailleron)

11.15-11.45 Panel dyskusyjny
Kreowanie potrzeb przyszłości czy ich przewidywanie?
Adam Jastrowicz (Partnerhsip Manager, Autopay)
Tomasz Witt (Prezes spółki Norbsoft oraz Jasnopis.pl)
Oskar Lipiński (Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu DAAG)
Tomasz Gulak (Prezes Tech Paradise)

11.45-12.05 Przerwa kawowa

II część

Trendy przyszłości

12.05-12.10 Klub Komediowy
30 lat leasingu z przymrużeniem oka

12.10-12.15 Prezentacja
Projekt przyszłości ZPL
Krzysztof Polcyn (Dyrektor Departamentu Innowacji EFL SA)

12.15-12.35 Prezentacja
Przyszłość w praktyce biznesowej, czyli jak korzystać z przyszłości jako narzędzia tu i teraz
Rafał Kołodziej (CEO Greenhat Innovation & współzałożyciel FutureS Thinking Group)

12.35-12.55 Prezentacja
Pay-as-you-go & sharing economy - jak tworzyć ofertę, która zmienia się wraz z potrzebami klienta?
Marcin Majka (Product Owner Fintin, TUATARA)
Marcin Kluczyk (Business Automation Leader, TUATARA)

12.55-13.10 Prezentacja
Hype na hiperpersonalizacja?
Mateusz Jakitowicz (Data Science Director w Autopay)

13.10-13.30 Prezentacja
Future of Mobility
Bartek Swatko (Automotive Industry Leader at Deloitte)

13.30-13.55 Panel dyskusyjny
Platformy do sprzedaży samochodów online - trendy i perspektywy rozwoju
Tomasz Otto (Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu w PKO Leasing odpowiedzialny za rozwój platformę Automarket.pl)
Michał Knitter (Head of Stock and Operation w Grupie OLX )
Kamil Makula (Prezes Zarządu w Superauto.pl oraz Totalmoney.pl)
Adrian Kaczmarek (Dyrektor sprzedaży cyfrowej Santander Leasing)
Rajmund Jop (Prezes spółki Gardocki SA)

13.55-14.55 Przerwa obiadowa

III część

Digitalizacja tu i teraz

14.55-15.00 Klub Komediowy
30 lat leasingu z przymrużeniem oka

15.00-15.20 Prezentacja
Czy znasz swojego klienta? O roli informacji w zarzadzaniu ryzykiem kontraktu leasingowego
Prof. Waldemar Rogowski (Główny Analityk Grupy BIK)
Tomasz Sudaj (Prezes Zarządu Alior Leasing)
Robert Milewski (Dyrektor ds. Zarządzania Ryzykiem, Nest Bank)

15.20-15.45 Prezentacja Jak zbudować cyfrowy proces sprzedażowy produktów leasingowych?
Mateusz Grys (Product Manager, LiveBank, Ailleron)

15.45-16.00 Prezentacja
Doręczenia elektroniczne – obowiązek czy szansa biznesowa?
Artur Miękina (Dyrektor Sprzedaży Projektowej i Rozwoju e-Biznesu w Asseco Data Systems)

16.00-16.25 Prezentacja
Konfigurować czy tworzyć od nowa – jak zwinnie wprowadzać i modyfikować produkty leasingowe w cyfrowym świecie?
Michał Lisiecki (Head of Digital Now Unit w Altkom Software & Consulting)
Konrad Pluciński (Scrum Master w Altkom Software & Consulting)

16.25-16.40 Prezentacja
W pełni zdalna identyfikacja klienta w procesie leasingowym
Paweł Narolski (Head of Research and Development w IDENTT)

16.40-17.00 Prezentacja
Legislacja w digitalizacji czy digitalizacja w legislacji?
Grzegorz Płatek (Dyrektor Departamentu Doskonalenia Regulacji Gospodarczych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii)
Tomasz Kęsicki (Dyrektor Departamentu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców Centralny Ośrodek Informatyki)

17.00-17.30 Prezentacja
Generatywna Rewolucja w branży leasingowej/szanse i zagrożenia w erze AI
Aureliusz Górski (Founder & CEO, CampusAI.pl)

17.30-17.45 Podsumowanie konferencji
Zapowiedź kolejnych kroków na lata 2024/2025

17.45 Koktajl

18.45 Wręczenie odznaczeń Prezydenta RP dla osób zasłużonych dla leasingu

21.00 Zakończenie spotkania

Prelegenci

Monika Constant

Prezeska Związku Polskiego Leasingu
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i polsko-francuskich Studiów Master HEC/SGH, przez 20 lat była związana z francuskim biznesem, a przez ponad 13 lat pełniła funkcję Dyrektora Generalnego Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP), gdzie wraz ze swoim zespołem tworzyła wiele wydarzeń związanych z promocją francuskiego biznesu w naszym kraju. W 2017 r. została odznaczona przez Ambasadora Francji w Polsce Narodowym Orderem Zasługi za wybitne osiągnięcia w umacnianiu polsko-francuskiego partnerstwa. Od 1 stycznia 2023 roku dołączyła do Związku Polskiego Leasingu.

Aureliusz Górski

Founder & CEO, CampusAI.pl
Aureliusz Górski od 2012 tworzy rozwiązania w branży innowacji. Jest założycielem CampusAI, pionierskiej platformy edukacyjnej, która zmienia sposób w jaki ludzie uczą się współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i wdrażają ją w swoich biznesach. CampusAI integruje edukację w świecie rzeczywistym i wirtualnym, oferując certyfikowane rozwiązania edukacyjne, tworzy branżowy marketplace i promuje standardy wdrażania AI stawiający człowieka w centrum dziejącej się rewolucji generatywnej. Od 2013 roku, Aureliusz nieustannie angażuje się w inicjatywy mające na celu wzmacnianie ekosystemu innowacji. Jest co-founderem pierwszej w Polsce sieci coworków dla startupów Business Link, centrum innowacji dla scale-upów CIC Warsaw oraz fundacji Venture Cafe promującej inkluzywne podejście do innowacji. Za swój wkład w rozwój ekosystemu innowacji w Polsce otrzymał nagrodę dla man Manager Award 2022. Od lat angażuję się społecznie w sprawy lokalne działając jako członek Rady Metropolii (warszawskiej) oraz jako ekspert do spaw internacjonalizacji brał udział w tworzeniu strategii Warszawa2030. W swojej karierze uczestniczył także w pracach nad powstawaniem kilku pierwszych dzielnic innowacji na świecie m.in. w Cambridge, Boston, Miami, St. Louis. Więcej na aureliuszgorski.com oraz campusai.pl.

Tomasz Gulak

Networker, społecznik, przedsiębiorca
Prezes firmy programistycznej Tech Paradise, a także lider społeczności Wyjdź Przed Szereg. Jest przykładem na to, że „chcieć to móc” i z powodzeniem wprowadza swoje wizje w życie. Jego optymizm jest magnesem dla innych, dzięki czemu tworzy sieci inspirujących kontaktów.

Mateusz Grys

Product Manager, LiveBank, Ailleron
Mateusz Grys wnosi bogate doświadczenie ze swojej poprzedniej roli jako Head of Digital Service w Pekao S.A. Jego głęboka wiedza specjalistyczna oraz innowacyjne podejście inspirują zespół LiveBank do dostarczania wyjątkowych doświadczeń dla klientów z sektora bankowego. Mateusz miał także kluczową rolę w pierwszym w Polsce wdrożeniu cyfrowych kanałów komunikacji w branży leasingowej, w tym między innymi w Santander Leasing. To doświadczenie dodatkowo podkreśla jego pionierskie podejście i znaczący wkład w cyfryzację sektora finansowego.

Mateusz Jakitowicz

Data Science Director w Autopay. Odpowiedzialny za obszar danych i ich monetyzacji oraz rozwiązań AI.
Wcześniej przez ponad 10 lat związany zawodowo z Ergo Hestia, gdzie pracował na stanowiskach kierowniczych jako Chief Data Officer, Head of System & Data Architecture oraz Deputy Director Information Technology. Posiada także doświadczenie jako wykładowca akademicki i badacz. Absolwent Uniwersytetu SWPS na kierunku psychologia. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami na Uniwersytecie Koźmińskiego oraz studia design management na Uniwersytecie SWPS.

Dr Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek

Total Experience Ekspert, Strateg, Projektant Usług, Researcher, ReView Lab
Doktor nauk ekonomicznych [UEP, specjalizacja: znaczenie wartości dla klienta i zachowanie konsumenta]. Ekspert w kreowaniu i wdrażaniu optymalnych omnichannelowych strategii obsługi klienta. Projektując rozwiązania bazuje na badaniach i analizach potrzeb klienta i pracownika równolegle. Pracuje z firmami m.in. z branży handlowej, technologicznej, ubezpieczeniowej, bankowej, beauty.
Co-fouderka studia strategiczno-badawczego ReView Lab. Współautorka innowacyjnej metody projektowej Total Experience Service, która integruje Customer Experience [CX] i Employee Experience [EX] w jednym, wspólnym omnichannelowym sposobie projektowania opłacalnych i zwymiarowanych rozwiązań dla firm.

Oskar Lipiński

Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu DAAG
DAAG to najszybciej rozwijająca się marka fashion w kategorii torebki skórzane w Polsce. W ostatnich latach dzięki nieszablonowym działaniom Customer Experience, Performance Influencer Marketing oraz Buidling Brand Community wyskalował sprzedaż swojej marki od 30 zamówień do kilku tysięcy miesięcznie.
Praktyk e-commerce, niskobudżetowe działania i maksymalizacja rentowności sklepów.

Adam Jastrowicz

Partnership Manager w Autopay
Od 2012 roku pracuje w obszarze sprzedaży i marketingu specjalizując się w tworzeniu programów partnerskich, restrukturyzacji działów sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta.
Absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim oraz MBA w PAN. W codziennej pracy liczą się dla niego ludzie i relacje, które może z nimi tworzyć. Docenia atmosferę i stawia na współpracę. Zawodowo wyznacza sobie jasne cele. Docenia i pielęgnuje work life balance. Fan WRC i architektury - szczególnie zafascynowany loftami i nadawaniem drugiego życia budynkom. Odpoczywa podróżując po Azji.

Rajmund Jop

Prezes zarządu Gardocki SA, właściciela platformy ProcessWay Licytacje
Zarządza obszarami i procesami w firmie, skupiając się na efektywnym funkcjonowaniu całej organizacji. Od ponad 20 lat specjalizuje się w obsłudze procesów odzyskiwania kapitału dla czołowych instytucji finansowych w Polsce. Nadzoruje także zarządzanie portfelami wierzytelności, dbając o efektywność całego procesu. Jednocześnie, jako właściciel marki ProcessWay, Rajmund Jop jest twórcą kompleksowego narzędzia, ułatwiającego funkcjonowanie procesu wierzytelności w dowolnym obszarze biznesowym. Jego pasją są nowoczesne technologie, digitalizacja i optymalizacja procesów, które stały się fundamentem dla stworzenia ProcessWay.

Adrian Kaczmarek

Dyrektor sprzedaży cyfrowej Santander Leasing S.A.
Od ponad 16 lat związany z sektorem finansowym. Od 3 lat odpowiedzialny za rozwój sprzedaży cyfrowej w Santander Leasing S.A. poprzez platformę Multisalon24.pl oraz za budowę i rozwój systemów dystrybucji finansowania online. Posiada bogate doświadczenie w zarządzania ofertą produktową, realizacji projektów biznesowych i technologicznych. Skoncentrowany na uproszczeniu wszystkiego co widzi klient i dostarczaniu najbardziej optymalnych rozwiązań.

Tomasz Kęsicki

Dyrektor Departamentu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w Centralnym Ośrodku Informatyki.
Odpowiada za rozwój i utrzymanie CEPiK. Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami. Przez większość tego czasu związany z rynkiem prywatnym, głównie w obszarze usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Od 5 lat związany z administracją publiczną, w której odpowiada za realizację projektów IT – przede wszystkim w zakresie wytwórstwa oprogramowania dla szeroko rozumianego obszaru customer service, a także organizację zespołów operacyjnych. Absolwent studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Projektami Szkoły Głównej Handlowej.

Marcin Kluczyk

Business Automation Leader, TUATARA
Jest autorem wielu wdrożeń systemów w obszarze automatyzacji procesów. Doświadczenia zdobywał w sektorach: bankowym, finansowym, telekomunikacyjnym, energy & utilities, publicznym. Szczególnie koncentruje się na usprawnieniu procesów obsługi klienta stosując innowacyjne rozwiązania pozyskiwania i przetwarzania danych. Był odpowiedzialny za budowę obsługi posprzedażowej klientów wraz z wdrażaniem nowych kanałów jej obsługi w spółkach leasingowych m.in. dla Santander Consumer Multirent.

Michał Knitter

Head of Stock and Operation w Grupie OLX
Współzałożyciel Carsmile, odpowiedzialny za produkt, operacje i współpracę z dealerami oraz instytucjami finansowymi. Wcześniej odpowiedzialny za rozwój produktów w IDEA BANK do 2017 roku, odpowiedzialny za produkty kredytowe w Open Finance od 2009 roku do 2011 roku, Menager oddziału i doradca finansowy Open Finance do 2009 roku.

Rafał Kołodziej

CEO Greenhat Innovation & współzałożyciel FutureS Thinking Group
Strateg biznesu, projektant procesów innowacji. Specjalizuje się w pracy z przyszłością w oparciu o FutureS Thining, wprowadzając logikę beliefs & bets do realnego biznesu jako sposób na eksplorowanie przyszłości, a nie jej przewidywanie. Jego głównym obszarem kompetencji jest redukcja złożoności i przekształcanie możliwości w konkretne rozwiązania. Razem ze Zuzanną Skalską, współautor programu studiów podyplomowych „Projektowanie Przyszłości” na Uniwersytecie SWPS oraz współautor książki „PROTOTYPING 2040” nagrodzonej IF DESIGN AWARD 2023.

Michał Lisiecki

Head of Digital Now Unit w Altkom Software & Consulting
Menedżer IT z wieloletnim doświadczeniem w kierowaniu zespołami IT w różnych obszarach i prowadzeniu skutecznych programów transformacyjnych. Pragmatyczny entuzjasta wykorzystania nowoczesnych metod projektowania i wytwarzania oprogramowania w modelu Agile. Od ponad 10 lat związany z automatyzacją procesów biznesowych, wdraża i rozwija rozwiązania oparte o Camunda Platform.

Marcin Majka

Product Owner Fintin, TUATARA
Na co dzień zajmuje się rozwijaniem i wdrażaniem platformy finansowej Fintin, współpracując na styku zespołów biznesowych i technicznych, zapewniając przekładanie wymagań na rozwiązania przynoszące korzyści i najlepsze doświadczenia klientom. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów w branży finansowej, odpowiadając za procesy end-to-end, które umożliwiają wprowadzenie nowych linii biznesowych dla klientów. Jest zaangażowany między innymi w budowę nowej platformy dla Alior Leasing.

Kamil Makula

CEO Superauto.pl | CEO Totalmoney.pl
Prezes zarządu i współzałożyciel Superauto.pl, największego sprzedawcy nowych samochodów w polskim Internecie, będącego w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce, bez podziału na offline i online. Spółka jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerców motoryzacyjnych w Europie. Od października 2022 roku pełni również funkcję prezesa zarządu Totalmoney.pl – porównywarki produktów finansowych, która jest największym finansowym e-commerce w kraju. Już ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą, początkowo jako praktyk, a obecnie jako pionier nowych trendów w sprzedaży samochodów. Jest inicjatorem Akademii Sprzedaży Superauto.pl, będącej kuźnią najbardziej skutecznych sprzedawców motoryzacyjnych w Polsce.

Artur Miękina

Dyrektor Sprzedaży Projektowej i Rozwoju e-Biznesu w Asseco Data Systems
Wiceprzewodniczący i Członek Rady Związku Cyfrowa Polska
Wiceprzewodniczący i ekspert Komitetu Administracji Cyfrowej Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)

Artur Miękina jako dyrektor sprzedaży łączy swoje głębokie zrozumienie cyfrowej administracji i bezpieczeństwa danych z umiejętnościami w zakresie sprzedaży i rozwoju biznesu. Jego doświadczenie w pracy z architekturą klucza publicznego (PKI) i elektronicznym podpisem, a także rola w tworzeniu jednego z kwalifikowanych Centrów Certyfikacji w Polsce, pozwalają mu na skuteczne prowadzenie projektów transformacji cyfrowej i wdrażanie procesów paperless. W Asseco Data Systems, gdzie pracuje od 2016 roku, wykorzystuje swoją wiedzę techniczną, aby napędzać innowacje i rozwiązania sprzedażowe, odpowiadając na potrzeby rynku w obszarze usług zaufania i identyfikacji elektronicznej.

Robert Milewski

Dyrektor ds. Zarządzania Ryzykiem, Nest Bank
Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży finansowej. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od początku kariery zajmuje się zagadnieniami związanymi z szeroko pojętym ryzykiem. Jako wicedyrektor w mBanku odpowiadał za zarządzanie ryzykiem portfela detalicznego i mikrofirm, infrastrukturę ryzyka oraz cały obszar raportowania bankowości detalicznej. W Polbank EFG współtworzył obszar ryzyka od podstaw, a w ING Banku Śląskim rozwijał procesy raportowanie ryzyka. W Citi Handlowy nadzorował obszar ryzyka bankowości detalicznej, tworząc strategie windykacyjne i zarządzając modelami ryzyka. Był również członkiem Rady Nadzorczej Biura Informacji Kredytowej S.A. Prywatnie tata trójki dzieci oraz pasjonat łyżwiarstwa oraz rolkarstwa szybkiego.

Tomasz Otto

Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu w PKO Leasing
Odpowiedzialny za opracowanie koncepcji, wdrożenie, a obecnie bieżący rozwój platformy Automarket.pl – platformy e-commerce dla nowych i używanych samochodów.

Paulina Pawlarczyk

Total Experience Ekspert, Strateg, Projektant Usług, Researcher, ReView Lab
Ekspert w kreowaniu i wdrażaniu omnichannelowych procesów Customer & Employee Journey. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu marek i ich komunikacji sprzedażowej. Na co dzień wspiera managerów w budowaniu wartości dla klientów i pracowników. W projektach skupia się na zrozumieniu potrzeb, motywacji użytkowników, obserwowaniu trendów oraz myśleniu od strony przyszłości.
Co-fouderka studia strategiczno-badawczego ReView Lab. Współautorka innowacyjnej metody projektowej Total Experience Service, która integruje Customer Experience [CX] i Employee Experience [EX] w jednym, wspólnym omnichannelowym sposobie projektowania opłacalnych i zwymiarowanych rozwiązań dla firm.

Konrad Pluciński

Scrum Master w Altkom Software & Consulting
Konsultant z 20-letnim doświadczeniem w realizacji projektów transformacyjnych z zakresu Lean, Servant Leadership, Management 3.0 i Agile. Praktyk w operacyjnej realizacji projektów w metodykach zwinnych na pozycjach Product Ownera i Scrum Mastera. Specjalizuje się w analizie procesów wytwórczych i zarządczych, parametryzacji mierników procesowych, budowaniu skutecznych zespołów i podnoszeniu wydajności w oparciu o pętle innowacji.

Krzysztof Polcyn

Ekspert Grupy ds. Digitalizacji ZPL, Dyrektor Departamentu Innowacji EFL SA
Ekspert w obszarze podpisu elektronicznego i elektronicznej identyfikacji. Doświadczony menedżer i lider z kilkunastoletnią praktyką w skutecznym kreowaniu i wdrażaniu innowacyjnych projektów z zakresu m.in. digitalizacji, usług elektronicznych, tożsamości klienta. Entuzjasta nowych technologii ułatwiających codzienną pracę w Organizacji i współpracy z Klientami. Doświadczenie w optymalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych. Umiejętności planowania, tworzenia strategii, analizowania faktów na wielu płaszczyznach wykorzystywane do tworzenia nowych rozwiązań́ i koncepcji biznesowych.

Magdalena Reimann

Ekspertka Grupy ds. Digitalizacji ZPL, Dyrektorka Biura Rozwoju Obsługi Cyfrowej w Santander Leasing SA
20 lat doświadczenia w branży leasingowej. Od 5 lat odpowiedzialna za rozwój obsługi cyfrowej klientów Santander Leasing S.A. przez portal klienta, w szczególności w zakresie digitalizacji procesów i podpisów elektronicznych. Miłośniczka metodyk zwinnych i interdyscyplinarnej pracy zespołowej.

dr hab. Waldemar Rogowski

Główny analityk Grupy BIK
Dr hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, profesor SGH. Wicedyrektor Instytut Finansów Korporacji i Inwestycji. Kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem. Absolwent (magisterium) Szkoły Głównej Handlowej - wśród TOP 5 rocznika 1995 i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (studia podyplomowe z zakresu prawa handlowego). Wieloletni praktyk gospodarczy – Dyrektor Departamentów Ryzyka i Klientów Korporacyjnych wiodących instytucji finansowych w tym Banku PKO BP, obecnie Główny Analityk Grupy BIK. Komentator gospodarczy w radio i telewizji, m.in. Radio Zet, Radio RMFM, Radio TokFM, Radio ESKA, Radio 357, Radio Nowy Świat, Polsat, TVN, TV Biznes 24, oraz prasie fachowej m.in. Rzeczpospolita, Gazeta Inwestorów Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu i tygodnikach Polityka i Newsweek. Wieloletni ekspert ONZ ds. Rozwoju Przemysłowego UNIDO oraz konsultant Banku Światowego. Autor lub współautor ponad 123 publikacji z dziedziny finansów przedsiębiorstw publikowanych w renomowanych czasopismach polsko i anglojęzycznych. Specjalizuje się w finansach przedsiębiorstwa, w tym w szczególności w rachunku efektywności inwestycji i wycenie przedsiębiorstw, zarządzaniu ryzykiem, analizie finansowej, predykcji zagrożenia upadłością, ESG, finansach zrównoważonych. W obszarze zainteresowań naukowych i praktycznych leżą również: AI, BI, BIG DATA, Data Analytics.

Paweł Stach

Product Owner, Ailleron
Jako ekspert w identyfikowaniu nowych możliwości rynkowych i potrzeb klientów, Paweł Stach wyróżnia się w tworzeniu produktów cyfrowych, które równoważą sukces finansowy z satysfakcją klienta. Product Owner ze specjalizacją w leasingu, CRM, e-commerce i UX. Jest również wykwalifikowanym prezenterem, który potrafi jasno i zwięźle formułować złożone pomysły.

Tomasz Sudaj

Prezes Zarządu Alior Leasing Sp. z o. o.
Od ponad 20 lat związany z sektorem finansowym. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w strukturach Europejskiego Funduszu Leasingowego, gdzie zarządzał sprzedażą na różnych poziomach. W latach 2011–2018 odpowiadał za obszar strategii rynkowej Santander Leasing. Od 2019 do 2021 r. doradzał firmom oraz instytucjom w ramach międzynarodowej sieci doradców Invigors Part of The Alta Group, przede wszystkim w zakresie dostosowania i operacjonalizacji strategii do nowych warunków rynkowych. W 2021 objął stanowisko Prezesa Związku Polskiego Leasingu, gdzie aktywnie działał na rzecz branży leasingowej oraz polskich przedsiębiorców. Od 2022 r. związany z Alior Leasing gdzie jako Prezes Zarządu koncentruje się na realizacji strategii, zapewniającej długoterminowy sukces spółki i adekwatną odpowiedź na potrzeby klientów Grupy Alior Banku.

Jan Szajda

Współwłaściciel oraz CEO w IDENTT
IDENTT - spółka oferująca rozwiązania w zakresie weryfikacji dokumentów oraz tożsamości przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, w tym Deep Learning.
Głównymi obszarami zainteresowania są: bezpieczeństwo informacji oraz usługi zaufania, w szczególności elektroniczne metody uwierzytelniania i autoryzacji, także z wykorzystaniem biometrii.

Anna Wiśniewska

Ekspertka Grupy ds. Digitalizacji ZPL, Dyrektor Departamentu Produktów i Procesów oraz Rozwoju Kanałów Cyfrowych PKO Leasing
Od 20 lat w branży finansowej, od 17 w leasingu w czołowych firmach w Polsce i zagranicą. Posiada bogate doświadczenie w obszarze strategii biznesowej, zarządzania ofertą produktową, realizacji projektów rozwojowych, w tym transformacji cyfrowej i optymalizacji procesów.

Tomasz Witt

Prezes spółki Norbsoft oraz Jasnopis.pl
przedsiębiorca działający od 2003 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 21 lat innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji), a także prezesem Jasnopis.pl (narzędzie do weryfikacji zrozumiałości tekstu). Do grona klientów spółek Tomasza należą takie firmy jak BMW Financial Services, NN Investment Partners TFI, SGB Bank, SkyCash, Scania Polska. Członek kapituły Mobile Trends Awards od 2017 roku. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim oraz MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Były wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów i wyścigów na torach.

Piotr Wojciechowski 

CEO & Senior Konsultant, Fuzers
Założyciel (2015) Fuzers i konsultant w obszarze Customer/Employee Experience. W tym obszarze realizował projekty m.in. dla IKEA, mBank, PKO BP, ING, Grupa Pracuj, Credit Agricole Bank Polska, Fortum Power & Heat, PZU, T-Mobile, Asseco i wielu innych.
Akredytowany trener w obszarze projektowania usług i doświadczeń na najwyższym poziomie Master. Certyfikowany Customer Experience Professional akredytowany przez Customer Experience Professional Association.
Absolwent Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Prowadzący

Jakub Sito

Prowadzący konferencję
W zawodowym życiu balansuje między dziennikarstwem, a biznesowym konsultingiem wspierając liderów i firmy w rozwoju poprzez procesy strategiczne, szkolenia i coaching medialny. Aktualnie dyrektor i redaktor naczelny warszawskiego ośrodka Telewizji Polskiej. Doradza zarządom firm, wspiera zespoły, towarzyszy w zmianie. Wykładowca akademicki, który w autorskich programach stawia przed studentami praktyczne wyzwania z obszaru komunikacji i dziennikarstwa. Pasjonat nowych technologii, relacji międzyludzkich, zrównoważonego rozwoju i ekonomii wartości. Członek rady programowej Open Eyes Economy Summit. Medialne szlify zdobywał w kanałach Grupy TVN, TVP oraz Polskim Radiu. Absolwent Zarządzania i Przywództwa w Uniwersytecie SWPS oraz Akademii Psychologii Przywództwa.

Koszty uczestnictwa w konferencji e-Leasing Day 6.0

Do udziału w konferencji zapraszamy ekspertów firm leasingowych i firm wynajmu zrzeszonych w Związku Polskiego Leasingu i Polskim Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (członek zbiorowy ZPL), a także ekspertów z innych firm oraz instytucji.

Pracownicy firm zrzeszonych w ZPL i PZWLP:

Udział stacjonarny: 450 zł +VAT/osoba
Udział w formie online:
  • Wyłączny dostęp online - 250 zł +VAT/osoba
  • Przy jednym odpłatnym uczestniku stacjonarnym - dostęp online dla kolejnej osoby gratis!

Eksperci spoza firm członkowskich ZPL i PZWLP:

Udział stacjonarny: 950 zł +VAT/osoba
Udział w formie online:
  • Wyłączny dostęp online - 550 zł +VAT/osoba
  • Przy jednym odpłatnym uczestniku stacjonarnym - dostęp online dla kolejnej osoby gratis!

Dziennikarze z akredytowanych mediów:

Udział bezpłatny
Wydarzenie koordynują i wspierają eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji i Grupy ds. PR, działających przy Związku Polskiego Leasingu.

Organizator

Partner Strategiczny

Partner Główny

Partner

Patron medialny