

Związek Polskiego Leasingu (ZPL) poszukuje do pracy na stanowisko
Czego oczekujemy:
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym,
- doświadczenie w obsłudze pakietu MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, komunikatywność,
- umiejętność pracy zespołowej i przełączania się między zadaniami, zależnie od ich priorytetu.
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze godzin w ramach umowy o pracę,
- abonament medyczny,
- kameralny, sympatyczny zespół,
- dynamiczne, nieszablonowe środowisko pracy.
Do zadań pracownika będzie należało m.in.:
- Koordynacja i organizacja pracy biura i zapewnienie sprawnego funkcjonowania administracyjno-gospodarczego biura,
- Wystawiania faktur we współpracy z zewnętrznym biurem księgowym,
- Zarządzanie bazą danych firm zrzeszonych,
- Utrzymywanie kontaktu z firmami stowarzyszonymi,
- Przygotowanie spotkań Walnego Zebrania ZPL
- Przygotowanie i organizacja spotkań organizowanych dla przedstawicieli firm członkowskich (np. konferencje, webinary, szkolenia itp.).
- Udział w pracach wybranych zespołów i grup roboczych przy ZPL.
Praca od zaraz!
Prosimy o wysyłanie CV w jęz. polskim na adres: monika.constant@leasing.org.pl